متقین

عرفان ناب حیدری - سرآغاز گفتار نام خداست،که رحمتگر و مهربان خلق راست

عرفان ناب حیدری - سرآغاز گفتار نام خداست،که رحمتگر و مهربان خلق راست

متقین

والا چی بگم
فقط میتونم تو یه جمله بگم
" مهدی صاحب زمان غریبه "

یا علی

آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۱:۰۷ - سلام
    سلام
نویسندگان

امام زمان را بیشتر بشناسیم

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۲۴ ب.ظ

سلام

اولین مطلب وبلاگ رو با امام زمان شروع می کنم.

حرفهایی ناگفتنی در مورد صاحبمون امام زمان هست که قادر به گفتن نیستم فقط از خدا میخوام که کمکم کنه و نگذاره گناه کنم تا مهدی از من ناراحت باشه و از دست من اشک بریزه ، خیلی بده که یه شیعه مولا علی اشک صاحب الزمان رو در بیاره فقط میخوام اینو بگم مثل من گنهکار نباشید ای شیعه ی مولا علی از همین الان از همین ثانیه تصمیم بگیر که عقاید و رفتارمون رو عوض کنیم و بشیم مثل امام زمان.

چه خوبه که توی نماز توی قنوت از خدا بخوایم و بگیم خدایا اخلاق،رفتار،کردار،ظاهر و باطن ما رو امام زمانی کنه و چه قدر خوبه که توی قنوت های نماز شبون دعای فرجو بخونیم تا خود حضرت به شخصه ما رو دعا کنه.

دوستان تصمیم دارم توی این کلبه ی کوچک اگه خدا عمری بده نکات ناب و خواندنی قرار بدم تا شیعه های مولا استفاده کنن.

یا حق....

نظرات  (۲)

خدایا ای خدایی که پرستیدن تو زیباست و توبه به درگاهت ، رحمت واسعه تو را بر بنده حقیرت بوجود می آورد کسانی که تو را دارند همواره توبه را از رحمت بی پایانت دارند بندگانت را عاقبت به خیر فرما و راههای اتصال بندگانت را از زمین به آسمانت متجلی فرما یا ارحم الراحمین اعوذوا با الله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم یا رحمان یا رحیم و لا حول و لا قوة الا باالله العلی العظیم امن یجیب مضطر اذا یکشف السوء امن یجیب مضطر اذا یکشف السوء صدق الله العلی العظیم برحمتک یا ارحم الراحمین
ان شا الله

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی