متقین

عرفان ناب حیدری - سرآغاز گفتار نام خداست،که رحمتگر و مهربان خلق راست

عرفان ناب حیدری - سرآغاز گفتار نام خداست،که رحمتگر و مهربان خلق راست

متقین

والا چی بگم
فقط میتونم تو یه جمله بگم
" مهدی صاحب زمان غریبه "

یا علی

آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۱:۰۷ - سلام
    سلام
نویسندگان

آنتی ویروسی به نام استغفار

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ

لب تاپم رو روشن کردم و افتادم توی کوچه پس کوچه های اینترنت، چند تا کوچه رو که دور زدم یهو دیدم آژیر آنتی ویروس محترم به صدا در اومد، فهمیدم ویروس گرفته ، رفتم و سریع ویروس رو از بین بردم تا به سیستمم آسیبی نرسونه...

کارم که تموم شد به حال خودم خندیدم،البته از اون خنده هایی که شاعر میگه:خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است.

با خودم گفتم :  کاش این قدر که هوای لب تاپت را داری ، هوای خودتم داشتی، کاش وقتی گناه می کردی و آژیر دلت داد میزد که:خطر... خطر... گوش کر شده ات می شنید  و به داد دلت میرسیدی تا ویروس گناه آلوده اش نکنه.

دلم به حال خودم سوخت

تازه فهمیدم خیلی وقته گناه ها، آنتی ویروس دلم رو هم خفه کردند...

نمیدونم چی بگم...

اما خوش به حال اونایی که آنتی ویروس دلشون اورجیناله و هر روز با وصل شدن به خدا آپدیتش می کنن...

خوش به حال اونایی که هر شب خودشون رو چک می کنن و اگر گناهی ناخواسته وارد دلشون شده با آنتی ویروس استغفار نابودش میکنن...

امروز آنتی ویروس لب تاپم بهم درس بزرگی داد.

یه آنتی ویروس جدید خریدم به نام "استغفار"

از ته دل گفتم: استغفرالله ربی و اتوب الیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی